Aktualności

Narzędzie do rozwiązywania problemów występujących po aktualizacji Windows

22 sierpnia 2016

Przygotowaliśmy specjalne narzędzie służące do rozwiązywania problemów powstałych po zainstalowaniu aktualizacji systemów Windows opublikowanych w sierpniu 2016, umożliwiające prawidłowe działanie programu DiagnoScope Specjalista.

    Sposób postępowania:

  1. Pobierz narzędzie (plik wykonywalny DiagnoScope_ConvertLic.exe, suma kontrolna MD5: 79d52cdf5701d49b4e6dc284406c67c3) i zapisz je na komputerze, na którym zainstalowany jest program DiagnoScope.
  2. Jeżeli program DiagnoScope uruchamia się normalnie, tj. aktualizacje nie zostały jeszcze zainstalowane, albo zostały odinstalowane w ramach tymczasowego rozwiązania problemu, przejdź do punktu 5.
  3. Jeżeli masz możliwość wykonania połączenia telefonicznego z serwisem DiagNova Technologies, przejdź do punktu 5.
  4. Odinstaluj tymczasowo aktualizacje Windows powodujące problemy.
  5. Uruchom pobrane narzędzie i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Przy uruchamianiu narzędzia może pojawić się okienko z prośbą o zgodę na wprowadzanie zmian w komputerze — aby kontynuować, musisz wyrazić zgodę.
  6. Jeżeli konwersja licencji przebiegła pomyślnie, możesz ponowić instalację wszystkich aktualizacji Windows (wyszukać dostępne aktualizacje i ewentualnie przywrócić ukryte aktualizacje, jeśli zostały ukryte w celu zabezpieczenia przed ponowną automatyczną instalacją).

W przypadku wystąpienia problemów lub pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem.

Program DiagnoScope przestaje działać: problem z aktualizacjami Windows

11 sierpnia 2016

Udostępnione 9 sierpnia 2016 przez Microsoft aktualizacje zabezpieczeń systemu Windows o identyfikatorach KB3167679, KB3177108 i KB3178465, jak również zawierające je aktualizacje zbiorcze (KB3176493), instalowane automatycznie (w zależności od wersji systemu), powodują, że program DiagnoScope Specjalista nie może odczytać zapisanego w komputerze klucza licencji i nie uruchamia się, wyświetlając komunikat:
Brak ważnej licencji. Nieprawidłowa instalacja! Uruchomienie programu będzie możliwe po ponownym zainstalowaniu…

Tymczasowe rozwiązanie problemu polega na odinstalowaniu wyżej wymienionych aktualizacji w Panelu Sterowania Windows (Programy i funkcje > Zainstalowane aktualizacje). Należy również zwrócić uwagę, aby aktualizacje nie zainstalowały się automatycznie po raz kolejny, wybierając opcję Ukryj (Panel Sterowania > Windows Update > Wyszukaj aktualizacje > Ważne aktualizacje). Nasz zespół pracuje obecnie nad narzędziem do aktualizacji programu DiagnoScope Specjalista, tak aby możliwe było jego użytkowanie z zainstalowanymi ww. aktualizacjami. W razie problemów z odinstalowaniem aktualizacji prosimy o kontakt z naszym serwisem.

Informacje techniczne o przyczynach problemu administratorzy systemów mogą znaleźć w opisach aktualizacji KB3167679, KB3177108 oraz KB3178465 w witrynie Microsoft. Opisany problem nie dotyczy kopii DiagnoScope zainstalowanych na komputerach w domenach Windows (z tzw. alternatywną weryfikacją licencji). Nie dotyczy również systemów Windows XP, dla których Microsoft nie udostępnia już żadnych aktualizacji.

Best Engineering Paper Award

18 kwietnia 2014
22nd_pvc_award

Z przyjemnością informujemy, że na XXII Pacific Voice Conference, która odbyła się w kwietniu 2014 roku w Krakowie, nasze wystąpienie konferencyjne o tytule „Vocal loading test with periodic measurement of diagnostic parameters” zostało nagrodzone w kategorii Best Engineering Paper Award!